Can the Game-Based Learning Come?Virtual Classroom in Higher Education of 21st Centuryby Dr. Szegediné Lengyel Piroska Jolán2022-03-012022-03-05Szegediné Lengyel Piroska
TANULÓKÖZPONTÚ ÉRTÉKELÉSI SZEMLÉLETMÓD A FELHŐOKTATÁSBANby Dr. Szegediné Lengyel Piroska Jolán2022-03-012022-03-05Szegediné Lengyel Piroska
ÖTVEN ÉVES A TÁVOKTATÁS? (PROGRAMOZOTT OKTATÁS ÉS E-LEARNING – PROGRAMOZOTT KÖNYV ÉS E-KÖNYV)by Dr. Szegediné Lengyel Piroska Jolán2022-03-012022-03-05Szegediné Lengyel Piroska
INNOVATIVE METHODOLOGIES IN THE CLOUD EDUCATIONby Dr. Szegediné Lengyel Piroska Jolán2022-03-012022-03-05Szegediné Lengyel Piroska
HATÉKONY VIRTUÁLIS OKTATÁS A PEDAGÓGIA ÉS A DIDAKTIKA SZEMSZÖGÉBŐLby Dr. Szegediné Lengyel Piroska Jolán2022-03-012022-03-05Szegediné Lengyel Piroska
The eLearning, the Brave NewWorld of Higher Educationby Dr. Szegediné Lengyel Piroska Jolán2022-03-012022-03-05Szegediné Lengyel Piroska
Intézményes Tan-terep a XXI. század elejénby Dr. Szegediné Lengyel Piroska Jolán2022-03-012022-03-05Budinszki Petra Egyetemi hallgató Zsigmond Király Egyetem